2013. augusztus 25., vasárnap

Előzetes.

huh tudom hogy azt mondtam, hogy nem fogok egy darabig foglalkozni az új bejegyzésekkel de nem tudtam megállni, mert találtam egy animáció szerkeztő oldalt (a goanimate.com-ot) és megszerkesztettem a történetem, kissé gagyi előzeteseét.(mert 5 karaktert használhattam, 2 fiú és 3 lány) Azért ez is valami és fél napomba telt, ez az alig két perces animáció összehozása. Mindegy tetszik? Légyszíves véleményezzetek, mindenki akik olvastok! Tudni szeretném hányan vagytok. (mondjuk ez után is valószinüleg nem fog mindenki írni, aki tényleg olvas, mert fél vagy csak, mert lusta...nyugi én is az vagyok!!^^) Az a lényeg, hogy nagyon örülök, ha megjegyzést kapok. Különösen megköszönném Dudás Tamarának aki mindig ír megjegyzést. Annyira örülök nekik! köszönöm :))

Előzetes:

 (Katt ide)

Ez az első animáció amit összehoztam...valahogyan. >.< De nagyon élveztem tudom hogy nem lett profi de nekem elmegy!:))

Zene: Avicii- Wake me up.
szerkesztő oldal: www.goanimate.com

4 megjegyzés:

  1. nekem tetszet nagyon jól össze hoztad ahoz képest h az első grat hozzá már várom h folytatodjon a történet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát köszönöm! szerintem egy kicsit gagyi de örülök hogy tetszik!.) a történet meg még egy jó darabig folytatódik.....mondhatnám úgy hogy most fönt van az 1/3-a...:33 majd folytatom suli időban, mert kijavítani egy részt nekem belekerül vagy 3 órámba...^-^ de remélem majd megéri a várakozást!! .)

      Törlés
  2. Wow! Ez szuper ^^ Én animációkészítést tanulok de én még nem próbálkoztam nagyon XD De ez meghozta a lelkesedésemet :) Jó lett és várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh! Egy titkos olvasó? :) örülök a megjegyzésednek!! ^^ tényleg sokat ültem felette...először azt gondoltam mindenki ki fog nevetni ...mert tesóm is ezt tette!! TT.TT (a saját testvérem!! miért?! ) :P De nagyon örülök hogy neked is tetszik! ^^ Biztos jó lehet animáció készítéssel foglalkozni én is nagyon élveztem! sok sikert!! .D és meghatódtam! :3 én még sosem hoztam meg senki lelkesedését! *-* Olyan jó volt elolvasni ezt!! köszönöm :)) a folytatáshoz meg ugyan azt tudom mondani, remélem tetszeni fog és megéri a várakozást! Tényleg csak egy kicsit kell már várni! :) Köszönöm szépen a megjegyzésedet!! Felvillanyozódtam mikor láttam! ^.^

      Törlés